  • Data: 2016-04-03 23:17:00
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-02 o 20:10, Budyń pisze:

    > chciał ci pokazac ze pisząc o głupich katolach bez zadnego rozróżnienia piszesz o
    nim, o mnie i m.in. o własnej zonie. Jesli uogólniasz trafiasz niewinnych.
    > Ja wole osobistych wycieczek nie robic, bo zbyt łatwo zamiast to przemyslec
    włączają sie osobiste emocje.

    Tez wole nie robic, ale nikogo nie obrazilem i nie mialem takiego
    zamiaru. Jednak jesli czytasz nasty post dupereli o wszystkich na
    podstawie jakichs debili to idealnym wydaje sie zadac pytanie o dobrze
    znane osoby, czy pasuja do schematu. Jak pasuja to bardzo mi przykro,
    ale jesli nie, to co warte sa te teorie o fanatykach pisane z
    zacisnietymi zebami?

    Pozdro.. TK