    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <0...@g...com>
    <56fe0b81$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndlbko$2nl$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <ndlehu$bq8$1@node2.news.atman.pl>
    <56ffd45e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57000429$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    Date: Mon, 4 Apr 2016 07:42:25 +0200

    W dniu 2016-04-02 o 20:10, Budyń pisze:

    > przykłady proszę

    Choćby fobie wobec homo czy też uważanie ludzi niewierzących za coś
    (podkreślam COŚ, a nie kogoś) gorszego.
    Osobiście słyszałem teksty, że skoro nie wierzę to jestem nikim, czymś
    gorszym od zwierzęcia.

    > katole? siłowo? zmusił ktos kogos do chodzenia do koscioła? przykłady poproszę

    Jaja sobie robisz?
    W wielu rodzinach katolickich zmusza się dzieci. Sam też tego doświadczałem.

    > to akurat prawda - zresztą pokaż mi wyznawcę jakiejs ideologii który nie będzie
    widział w niej słusznosci to pokaże ci oszusta :)

    Znów demagogia.
    Nie chodzi o "widzenie" słuszności, ale o nietolerowanie innych
    ideologii i wyznań. Żeby było ciekawe jest to także niezgodne z
    głoszonym przez Watykan ekumenizmem.

    > chciał ci pokazac ze pisząc o głupich katolach bez zadnego rozróżnienia piszesz o
    nim, o mnie i m.in. o własnej zonie. Jesli uogólniasz trafiasz niewinnych.

    Przepraszam, piszę tylko o Was :)

    > Ja wole osobistych wycieczek nie robic, bo zbyt łatwo zamiast to przemyslec
    włączają sie osobiste emocje.

    Ale jednak to robisz.