  • Data: 2016-04-04 20:45:42
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-03 o 23:27, Maniek4 pisze:

> [...]

    "Generalnie to jestem w malym szoku widzac ile czasu poswiecacie na
    wyszukiwanie argumentow zeby bardziej nienawidziec. Przyznaje robi
    Dokładnie te same słowa można skierować do Was.

    > Ja jak mam wyrobiony poglad to nie potrzebuje wiecej niz to co i tak
    > mnie przekonalo wczesniej. Na wiecej po prostu szkoda czasu.

    I w tym jest właśnie problem. Nie docierają do Ciebie żadne argumenty,
    ani żadne dowody. Zakładasz, że wszyscy, którzy z Tobą się nie zgadzają
    są przeciwko Tobie i są w błędzie.

    > W tym co napisales nie czepne sie slowka adopcja. Wlasciwie to moge
    > sie nie odniesc, bo to nie ma nic wspolnego z tematem adopcji przez
    > pary homoseksualne. W ich przypadku ktorych zdaje mi sie masz podobny
    > poglad. Mimo to nie przeszkadza Ci przy tej okazji wcisnac jakichs
    > zakonnic, tak jakby nie bylo przemocy np. w rodzinach zastepczych, czy
    > zabojstw dzieci jak calkiem niedawno w Polsce.

    Kiedy jednak dowody są niepodważalne to mówisz, że to nic takiego, bo
    przecież są gorsi.
    Poza tym nikt tu nie pisze, że przemocy w rodzinach zastępczych czy
    zabójstw.