  • Data: 2012-08-20 15:02:27
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale co to znaczy duzego producenta?

    A czy to taki wielki problem poszukać ?

    Producent:
    Owens corning

    Gigantyczny koncern wystarczy poczytać historię.
    Po prostu wszedł na polski rynek dopiero w 2010r. a jego produkty są
    sprzedawany niemalże na całym świecie ...

    >Z tych duzych, kazdy ma welny o roznych parametrach. Isover czy Rockwool
    >maja rozne welny. Tanie nijak sie maja do tych drogich. Ja nie pisze o

    Ta firma też ma w ofercie różne wełny. Ma wełny rolowane , ma w płytach , ma
    o różnych parametrach (0,44 - 0,4 - 0,36) ma w ofercie kompletne ocieplenie
    dla całego domu.
    Różne systemy ...

    Tylko że widać do PL dotarł tylko bardzo wąski asortyment ...