  • Data: 2012-08-21 16:12:50
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:k1041f$agb$1@inews.gazeta.pl...

    > W pierwszej kolejności to trzeba mieć membranę jak należy :-) Ze szczeliną
    > wentylacyjną nie będzie żadnego ocieplenia :-)

    Przestalem rozumiec o co chodzi prawde mowiac. Moze Kaszpir i wczesniej
    wiedzial, ze wie wszystko o membranach, a Ci co maja odmienne zdanie to
    wrogowie i do tego nic nie wiedza?
    Przestalem rozumiec dyskusje w pewnym momencie. Czlowiek chce podpowiedziec,
    bo przeszedl to sam, ma jakies doswiadczenie, a wychodzi na to, ze chce sie
    tylko chwalic albo nie wiem co..
    Mi to wisi przeciez, jak wazne jest ocieplenie poddasza to sam wiesz
    najlepiej.

    Pozdro.. TK