eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWentylacja mechaniczna – rury na krokwiach a ocieplenie. › Re: Wentylacja mechaniczna – rury na krokwiach a ocieplenie.
  • Data: 2009-07-30 17:40:08
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna – rury na krokwiach a ocieplenie.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najprawdopodobniej wystarczy, wnioskuję z twojej wypowiedzi że rury
    > dodatkowo mają swoje ocieplenie).

    Hmm ja będe po dachu ciągnać rurę spiro (taka prawdziwą sztywną ocynkowaną)
    fi 125 mm i też mam ten sam problem. Tzn rura będzie bez ocieplenia i muszę
    ja zlicować z dolną krawędzią krokwi bo później stelaża pod gk nie zrobię.
    Krokwie mam 16-18 cm wieć teoretycznie zostaje mi od góy dachu 3-5 cm
    wełny....
    Czy aby w zimie nie będzie za zimno ? Bo wtedy szlag trafi całą ta
    rekuperację i odzysk ciepła.

    Pozdrawiam Michał