  • Data: 2011-09-03 01:18:34
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przesmiewca" l...@4...com

    > Zasygnalizowalem tylko kwestie, ktora watkotworca raczyl pominac bez wdawania sie w
    szczegoly
    > idioto. Jestes tak popierdolony, ze za to swoje rady o cichosci wentylatorow za
    zamknietymi drzwiami
    > "Po zamknięciu drzwi łazienki każdy jest cichy" uwazasz za bardzo pozyteczne i
    inteligentne.

    Dla Kościoła, którego jesteś wiernym rycerzem (któremu Kościół ów nie
    zapłaci za wierną służbę) jestem idiotą, albowiem piszę o rzeczywistości.

    A dla siebie jestem tym, który wie o tym, że każdy wiatrak tego rodzaju
    jest głośny, i że jedynym sensownym rozwiązaniem jest postawienie nasady
    kominowej, być może z napędem elektrycznym (hybrydy napędzanej i wiatrem,
    elektrycznością, na dodatek czerpaną z paneli słonecznych, których koszt
    nie jest dziś wysoki) i ewentualne dostawienie ,,inteligentnych''
    wwiewników nad oknami.

    Jeśli PiS wygra wybory -- chamstwo Tobie podobne będzie narzucało innym
    ludziom swoją ,,mądrość''... Jeśli PiS przegra -- być może ludzie pojmą,
    że porady zawierające określenia typu ,,daleko'' czy ,,blisko'' bez
    definiowania tychże słów -- są głupotą. :)

    -=-

    Na wszelki wypadek dodam, że ja nie potrzebuję ,,pomocy''
    ani w odgrzybianiu, ani w poprawianiu wentylacji. :)
    I raczej :) nie dam Ci zarobić na ,,profesjonalnym podejściu do problemu''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'