  • Data: 2011-09-12 16:19:19
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: "Jackare" <j...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:j4kqat$o40$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
    > elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
    > pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

    Powiedz mi jak blisko spokrewneni są Twoi rodzice bo pieprzysz jak
    potłuczony. Mylisz opłaty za nakazane prawem czynności kontrolne z
    obowiązkiem utrzymania należytego stanu technicznego budynku ciążącym na
    właścicielu budynku. Organ kontrolujący - w tym przypadku kominiarz wydaje
    zalecenia i nie ma żadnego obowiązku by wykonywać jakieś czynności naprawcze
    w kontrolowanych przewodach kominowych.Chcesz się wypowiadać o rzeczach o
    których nie masz bladego pojęcia.
    Sprawa wydaje się być prosta: jeżeli nie ma wentylacji to prawdopodobnie nie
    ma nawiewu do mieszkania i nie ma przewiewu pomiędzy pomieszczeniami (kratki
    nawiewne w drzwiach). Wykonaj nawiew w pomieszczeniach suchych (np w
    pokojach), przewiew do pomieszczeń mokrych i wentylacja zapewne ruszy.
    Zresztą nie moja brocha - duś się.
    I nie jestem kominiarzem :)

    Jeżeli ja kontroluję instalację elektryczną lub gazową nie mam wobec
    właściciela żadnego obowiązku by w przypadku nieprawidłowości naprawić ją.
    Wydaję protokół z wynikami i zalecenia. Właściciel może mi zlecić naprawy na
    zasadzie odrębnego zlecenia. Ale mnie może się nie chcieć nic naprawiać bo
    mam supe świetnie płacone za pomiary i to mi wystarcza. I co? I nic.
    --
    Jackare