  • Data: 2010-07-08 14:24:40
    Temat: Re: Wertykulator
    Od: o...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    McBeth <m...@l...poczta.onet.pl> wrote:

    > Ano. Wertykulator to rodzaj aeratora, kt?ry napowietrza wierzchni? warstw?
    > przez nacinanie. Ma no?e/blachy/gwiazdki, kt?re s? wbijane w muraw?
    >
    > Wa?ek ze spr??ynkami to grabie mechaniczne do usuwania filcu. Nie aerator
    > (nie napowietrza gleby).

    > Polecam strony angloj?zyczne, bo u nas 99% sprzedawc?w nie wie co to
    > aerator i wertykulator.

    Mozna odniesc wrazenie ze w sieci jest jeden wielki chaos informacyjny,
    bo np:

    http://www.specmajster.pl/product-pol-205-EINHELL-Ae
    rator-450W-ERL-500.html#

    tez jest nazywane aeratorem.

    Z tego co sie dowiedzialem w tym watku to to czego szukam to grabie
    mechaniczne, bo zalezy mi tylko na wygrabianiu resztek trawy i mchu,
    a trzeba bedzie tego szukac i pod nazwa aerator i wertykulator, ze
    wzgledu na rozne interpretacje tych nazw w sieci.