    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Date: Wed, 15 Apr 2009 20:27:16 +0200

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Nie Kiki. Staram sie miec dystans do dyskusji i nikogo nie obrazac za
    > to, ze mysli inaczej jak ja. O dyskusji niedlugo zapomnimy i glupio
    > bedzie jak pozostanie po niej smrod na dluzszy czas.

    może zbyt emocjonalnie traktujemy temat?

    może na te tematy trzeba rozmawiać na zimno?

    bez udowadniania że ja mam rację bo coś wiem a inni są ślepi i nie widzą i
    dlatego błądzą.

    W sumie żałuję ze sie dałem w to wciągnąć, bo próbowałem powściągnąć zapędy
    kikiego a zostałem wplątany w niepotrzebny dyskurs. Już sie kilka razy
    przekonałem że rozmowa o sensie wiary z ludźmi wierzącymi jest
    bezprzedmiotowa, bo wiara nie podlega rozumowi.

    Pozdrowienia dla wszystkich. Acha i na pewno nie chciałbym świata w którym
    zakazuje sie religii. Ale jestem za oddzieleniem religii od sprawa państwa.
    Religia powinna być czymś prywatnym tak samo jak to czy lubię lody czy
    kaszankę.