  • Data: 2009-04-15 20:24:36
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    news:gs5fg3$8cc$1@news.onet.pl...

    > nie ma sensu pytać, dostaniesz jakąś mądra odpowiedź że oni wiedzą a my
    > nie i tyle.

    Znam kilku arabów mi nie raz usiłowałem ich wypytać po angielsku o co im
    chodzi z tym dżihadem, z tą ich wiarą, czemy są tacy zajadli. Zawsze stawali
    się agresywni. I to tak dziwnie jakby obudzić lwa w zoo - nagle wybuchali
    :-) Coś w tym jest :-)
    Ale wódeczkę ciągną, jak nikt z ziomali nie widzi :-) Kobiety podrywają i to
    z duzym skutkiem :-)