  • Data: 2009-04-15 21:40:58
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gs5it4$ebd$1@news.interia.pl...

    > Na poczatku mialem nadzieje ze tak jest. Nwet nie reagowalem na
    > zakrwawione zwloki wspomniane przez Kikiego. To jego osobisty osad i ja to
    > przyjmuje.

    A czym sa te zwłoki powieszone na półtorej krokwi skrzyżowanych w 2/3
    wysokości?
    Weź mi powiedz jaki jest sens pokazywania tego dzieciom?
    To jest dla mnie odrażający widok i może jest to symbol religijny ale czemu
    ma służyć? Na prawie każdym filmie w TV jest czerwone kółko, sceny przemocy,
    nie dla dzieci, tylko dla dorosłych, a tu pokazujż zwłoki z przebitym
    brzuchem. Weź mi to wyjaśnij czemu ma to służyć? Po co taki symbol
    religijny? Zastraszyć? Upokorzyć oglądającego?
    Czemu nie pozwalasz dziecku oglądać filmów gdzie pokazywane są egzekucje, a
    pozwalasz na takie widoki?