  • Data: 2010-02-21 09:55:44
    Temat: Re: Wiadro wody za skosem poddasza
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:52r9f5bfw8ml.14p6t3jkvyy2n.dlg@40tude.net...

    > Przejrzyste :)

    Po ciężkim dniu pracy o godzinie 24.00 ortografia mi się wyłącza :)

    > My to wiemy, ale co z tego - większość klientów jest nieuświadomiona w
    > temacie użyteczności stron WWW. Dla nich miarą profesjonalizmu jest liczba
    > latających i hałasujących elementów na ekranie.

    Ale podświadomie i tak wybierają te prawidłowo wykonane - i to właśnie o to
    chodzi.

    > A kiki faktycznie powinien jakiś buldożer wynająć... ;)

    Nie śmniej się z Kikiego, bo takie problemy będzie miało wielu piszących na
    tej grupie - tyle, że oni jeszcze o tym nie wiedzą, a dowiedzą się za rok,
    dwa lub kilka lat :)