    From: "endju" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <l0v8lh$jfo$1@speranza.aioe.org> <l0v9qa$muc$1@speranza.aioe.org>
    <l0vb2q$e9m$1@dont-email.me> <l0vn9v$2am$1@speranza.aioe.org>
    <l14824$128n$1@news2.ipartners.pl> <l14i9t$pni$1@speranza.aioe.org>
    <5236bdd5$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16g5a$hoo$1@speranza.aioe.org>
    <5236d440$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16lk8$vm$1@speranza.aioe.org>
    <5236dc6c$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16mj4$3mr$1@speranza.aioe.org>
    <5236df80$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5236e03a$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    <5236e539$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16pet$bm7$1@speranza.aioe.org>
    <5236eb02$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16rje$hr0$1@speranza.aioe.org>
    <5236f466$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16vn0$ts0$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: Wiata lub garaż - legalnie
    Date: Wed, 18 Sep 2013 09:35:03 +0200

    Witam

    W tej sytacji najlepsze dla mnie będzie opcja 3 - garaż murowany
    przylegający do domu - czyli w zasadzie powiększenie domu o garaż. Jego
    ściana byłaby prawie przy granicy działki. Działka jest wąska - po obu
    stronach domu jest około 3-3,5 metra do ogrodzenia.

    Jakie kroki teraz muszę podjąć?

    pozdrawiam
    andrzej