  • Data: 2013-10-01 16:27:52
    Temat: Re: Wiata lub garaż - legalnie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olleo" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Mysle, ze jak to czesto bywa jest to kwestia interpretacji przez
    > urzednika, ktory rozpatruje wniosek, bo sam zapis jest nieco kretynski.

    Znam osobiście urzędnika który przepis o wąskiej działce i możliwości
    zabudowy bliżej granicy interpretuje tak, że jak działka ma kształt trapezu
    to on uwzględnia najmniejszą szerokość działki :-)

    Dlatego nie można wykluczyć że ktoś sobie będzie interpretował inaczej,
    aczkolwiek zdaniem tego prawnika zapis jest jednoznaczny. Podobno taka forma
    (ileś na każde ileś) jest dość powszechnie stosowana w przepisach i zawsze
    interpretowana tak samo.

    Pozdrawiam
    Ergie