  • Data: 2013-10-15 11:11:46
    Temat: Re: Wiatrak do okapu kuchennego
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-15 09:45, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Tak domowe.

    Jakis przyklad moze powszechnego okapu? Tylko swoim zwyczajem nie szukaj
    w sklepach na Madagaskarze zeby udowodnic, ze w przyrodzie wystepuja.

    > [ciach]

    > O co mam pytać i jaki wątek się"rozjeżdża"?

    Wentylator w kominie kontra wentylator w okapie.

    > Ty tak na poważnie? 62 dB to 62 dB. Mamy demokrację więc masz prawo
    > uważać że to jest cicho, ale ja mam prawo twierdzić że jest inaczej.

    A w jakim trybie te 62dB doczytales juz? Rozumie, ze jak wyciagniemy
    wentylator do komina to ten sam okap nie bedzie generowal podobnej
    ilosci halasu? Bo wiesz, ja usilnie staram sie Ciebie przekonac, ze to
    nie wentylator jest powodem owych 62dB, ale Ty wolisz swoje.

    > To Ty jako argumentu za cichością swojego okapu użyłeś tego że lodówka
    > go zagłusza. Skoro lodówkę słyszysz w pokoju to znaczy że jest głośna,
    > ale w żaden sposób nie oznacza że okap jest cichy.

    Wiesz co - po prostu rece mi opadaja. Lodowka jest tak glosna jak
    normalnie lodowka, do tego stoi w zabudowie. Chcesz sie licytowac o pol
    decybela prosz bardzo, choc ciagle nie powiazales smazenia z lodowka.

    > Człowieku a kto ci każe przepychać powietrze rurą fi 150 ???

    Bo taka jest w okapie rozumiesz? Kominowe kanaly wentylacyjne tez sa
    podobnego przekroju, nie zauwazyles?

    > Druga sprawa - powietrze płynące w gładkiej rurze praktycznie nie szumi
    > - to co słychać to właśnie szum na wlotach lub maskownicy i filtrach -
    > oraz hałas powodowany przez łopatki wirnika. Jeśli słychać szum
    > powietrza w kanale wentylacyjnym to znaczy że on jest źle zrobiony.

    Dupa Jasio kanal zle zrobiony. Wiesz dlaczego Ci sie watek rozjezdza? Bo
    zaproponowales wentylator w kominie, a taraz piszesz o szumie na wlotach
    i filtrach nie piszac nic o tym jak z szumem na filtrach poradzi sobie
    owy wentylator w kominie, bo ja w okapie pracy wentylatora nie slysze
    prawie wogole.

    > Przykro mi że zepsułem Ci humor twierdząc że Twój okap wcale nie jest
    > wyjątkowy.

    I myslisz, ze to ma dla mnie znaczenie?

    > Czy Ty jesteś takim megalomanem że uważasz że w Twoim okapie producent
    > zamontował jakiś wyjątkowy silnik? Tych silników dostępnych na rynku
    > jest raptem kilkanaście (pomijam chińszczyznę) Nie trzeba oglądać
    > każdego z setek okapów jakie są dostępne na rynku by mieć pojęcie o tym
    > jakie są możliwości.

    Bredzisz stary. Ja Ci pisze, ze nie slysze silnika tylko szum, a Ty na
    to, ze zle wyprofilowany i mam glosna lodowke. Zaraz sie dowiem, ze
    sasiad glosno pierdzi. Daj spokoj, szkoda czasu.

    Pozdro.. TK