  • Data: 2009-01-12 20:47:45
    Temat: Re: Widok z wczoraj
    Od: DigTel <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak tak, ty się śmiej ale jak ci coś po drodze spitolą to sam te paragony im
    > wręczysz. Inaczej nie idzie z nimi. Pamiętaj bez awantur, rozmawiacie o
    > fuszerce, drugi materiał i paragony jako zapłatę :-)

    I tak właśnie wygląda sprawa z wykonywaniem prac. Dzwoni do mnie
    klient by umówić się na oględziny, wstępnie umawiamy się co do ceny,
    pytanie o termin - więc mówię jak tylko się ociepli. I tu jest koniec
    dyskusji. Ciężkie zdziwienie: Aaha, to szkoda, ale to nic firma Pana
    Zenka ma podobno terminy na grudzień i styczeń to ocieplą. Dziękuję i
    do widzenia.
    Nieraz człowiek się zastanawia czy nie lepiej trzepać kasę robiąc na
    odpierdol, a nie zastanawiać się nad warunkami pracy.