  • 1. Data: 2009-01-08 20:34:03
    Temat: Widok z wczoraj
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Jadę sobie wczoraj rano do pracy.
    Godz. 7,00 na dworze minus 13 a ekipa rozstawia rusztowania i przymierza sie
    do ocieplania bloku. Przejezdzałem pózniej, pada snieg temp. minus 10 a oni
    spokojnie kleja styropian.
    Widocznie ozna i tak;))

    Krzysiek

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-08 20:44:34
    Temat: Re: Widok z wczoraj
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie do ocieplania bloku. Przejezdzałem pózniej, pada snieg temp. minus 10

    A co to ich, zeby sie przejmowali?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-01-08 21:21:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co to ich, zeby sie przejmowali?? :-)

    wygrali przetarg, mają termin zakończenia robót, nie zrobią zapłaca kary
    umowne.

  • 4. Data: 2009-01-08 21:35:05
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    kris <K...@w...pl> wrote:
> [...]
    > snieg
    > temp. minus 10 a oni spokojnie kleja styropian.

    Wszystko można, zwłaszcza jeśli inwestorem nie jest osoba
    fizyczna, a spółdzielnia/wspólnota/duża firma, wtedy i cena może
    być ze trzy razy większa i partactwo również trzy razy większe, i
    tak się rozejdzie po kościach.

    J. (i rok temu na koszt wspólnoty remontowane ZEWNĘTRZNE schody
    wejściowe do bloku, w których, jak sie po aktualnych mrozach
    okazało, podstopnice zostały wykonane z gipskartonu, ładnie
    przysłoniętego gresowymi płytkami...)

  • 5. Data: 2009-01-08 21:57:18
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > A co to ich, zeby sie przejmowali?? :-)

    Nie wiem, może się mylę, ale czy nie jest tak, że po położeniu styropianu
    klej wiąże w temperaturze dodatniej ?
    Przecież to ten styropian tworzy warstwę izolacyjną, zaś ściana od wewnątrz
    jest ogrzewana.
    Ja osobiście bym aż tak nie panikował jeżeli chodzi tylko i wyłacznie o samo
    klejenie i kołkowanie styropianu.

  • 6. Data: 2009-01-08 22:00:13
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > sie do ocieplania bloku. Przejezdzałem pózniej, pada snieg temp. minus 10

    zapewne mieli plandeki na rusztowaniach oraz nagrzewnice powietrza

  • 7. Data: 2009-01-08 22:08:57
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zapewne mieli plandeki na rusztowaniach oraz nagrzewnice powietrza

    I walizke na paragony.:-))

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-01-09 00:19:08
    Od: a...@g...com

    On 8 Sty, 23:08, "Maniek4" <t...@p...fm> wrote:

    > I walizke na paragony.:-))

    ;D

    Sa tez specjalne kleje zimowe do styropianu - Bolix UZ, Ceresit CT85,
    Weber KS128, Atlas Stopter K-20 i bodaj Alpol AK534, po 8h temperatura
    moze spasc do -8st C ale w czasie stosowania musi byc te 0C. No ale
    jak budynek byl ogrzewany, a woda podgrzewana - to pewnie to bedzie
    sie kupy trzymac :) Wykaz klejow sobie zapisalem jak sam z tym tematem
    walczylem, na moje szczescie przyszla odwilz i przez pare dni bylo
    powyzej 0st, a przy tych temperaturach tytan eos poradzil sobie
    doskonale (za rada chyba JanuszaK?:-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2009-01-09 01:03:46
    Od: "kiki" <...@...c>

    "kris" <K...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > sie do ocieplania bloku. Przejezdzałem pózniej, pada snieg temp. minus 10

    No to inwestor niech szykuje paragony :-)
    To jest granda.

  • 10. Data: 2009-01-09 01:04:54
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message

    > A co to ich, zeby sie przejmowali?? :-)

    Właśnie, z tym walczymy i za to płacimy im pragonami :-) To jest cała robota
    ekip. Mają gdzieś, bo nie ich.