  • Data: 2010-08-19 12:01:16
    Temat: Re: Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zakupiłem i polecam wyprodukowane w Polsce, przez Polaków AGD marki Bosch
    > i Siemens.

    Tyle że to nie są polskie marki i jedynie są montowane w Polsce ...
    A to duża różnica ...

    W przypadku montowni szuka się taniego kraju gdzie można tanio coś
    zmontować ...

    Montownie to najgorsza rzecz jaka może być. Zyski dla danego kraju
    minimalne (jeśli są) a w większości to MY płacimy za pensje
    pracowników (gigantyczne ulgi , dopłaty).

    Montowanie można w ciągu dosłownie kilku dni przekształcić na inną
    produkcję. Można "składać" jednego dnia telewizory a drugiego żelazka
    albo wszystko ...
    W montowaniach zarobki są żałosne ...

    Największa kasa jest tam gdzie znajduje się centrum rozwojowo-badawcze
    i centrala firmy.

    Zasmuciło mnie to że Samsung przejął Amica ...

    Widać Polacy wszystko co mają muszą oddać komuś niemalże za darmo i
    pozbywać się własnych dobrych marek :(