  • Data: 2013-07-03 10:27:57
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 lipca 2013 09:48:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie badz smieszny. Twierdziles, ze ja napisalem iz pogodowka z pokojowka nie
    > beda dzialac. Co jest klamstwem z Twojej strony.

    Nie. Napisalem, ze opisywalem swoj system CO i stwierdziles, ze on
    nie bedzie dzialac. Bylo tak? Bylo. Owszem, pomylilem sie dzisiaj, ze chodzilo
    o polaczenie pogodowki z pokojowka - ale to nie ma zadnego znaczenia.
    Opisalem 4 lata temu system, stwierdziles cytuje:

    "Rozumiem, ale bariera jest nie moje rozumowanie, a raczej fizyka. Trzeba sporego
    zbiegu okolicznosci by to zadzialalo."

    A ten system dziala doskonale, w kilku domach od minimum 2-3 lat.
    I tylko o to mi chodzilo. Twoja "darmowa rada" okazala sie nic nie warta.

    > Uhm. Widzisz, byles taki pazerny, na social points, ze az nabiles sobie
    > ujemne. Chytry podwojnie traci.

    Ja i social points? Social points na grupie dyskusyjnej o budowie!?
    Tys naprawde na glowe upadl :D

    > Ja tylko chcialem Ci zwrocic uwage, ze piszac o moim rzekomym szyderczych
    > usmiechu tez klamales. Chociaz kto wie, co Ci tam wyobraznia podpowiada w
    > ramach kompensacji.

    Cytuje siebie:

    " (czuc bylo szczyderczy usmieszek ;) "

    Gdzie jest to rzekome klamstwo? Teraz to Ty nie potrafisz przyjac bledu
    na klate. Chlopaczku:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.