  • Data: 2009-02-19 20:55:36
    Temat: Re: Wiercenie studni
    Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie, dostałem ofertę wiercenia studni. Kompletnie się na tym
    > nie znam. Wykonawca zaproponował 300zl na metr wiercenia. Rura 160.
    > Wszystko oprócz pompy i filtra on daje. Czy to dużo czy mało? (cena)

    U mnie było tak (lipiec 2008)
    rura 114 - 200 zl/mb

    dodatkowo placę za:
    komora studzienna - 1000 zl
    glowica konczaca rure i mocujaca pompe - 500 zl
    materialy do zainstalowania pompy - 500 zl
    pompa - ok 1900 zl
    filtr w cenie

    > Zagwarantował, studnia będzie miała wydajność ok 11 m3 na dobę. To
    > dużo czy mało? (mycie aut, podlewanie sporego ogrodu)

    Rura 160 na dzialke to duzo, nawt bardzo duzo. Ja dotychczas mam rure
    cal i cwierc i wystarcza.
    Wydajnosc zalezy nie tylko od fi rury, ale tez od filtra, a przede
    wszystkim od zloza wody.
    Jak Ci podal 11 m3 nie robiac dziury w ziemi to pewnie zna mniej
    wiecej jakie sa zloza w okolicy.

    pozdr
    Adam