  • Data: 2009-02-19 21:22:06
    Temat: Re: Wiercenie studni
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lut, 21:47, "uciu" <g...@i...pl> wrote:
> [...]

    Skad wiesz na jakiej glebokosci masz wode? U mnie wody nie ma do 100m.
    Jak ci beda wiercili glebinowa to niezle zaplacisz.

    Przyjmuje sie srednie dzienne zuzycie wody ok. 150l/osobe/dobe (takie
    zuzycie przyjmuje sie przy obliczaniu wielkosci szamba lub
    oczyszczalni). Zaluzmy ze bedziesz zuzywal 200l/osobe/dzien (50l
    wypijesz albo wyparuje). Daje to od 600 do 1000l na dzien (przyjmijmy
    1000).
    11 m3 to 11000l czyli masz jeszcze 1000l zapasu na mycie samochodu lub
    podlewanie trawnika. Zakladam, ze woda leci ze stalym cisnieniem. Bo
    jesli te 11m3 bedziesz musial lapac po kropelce to problem.

    Pozdrwiam
    Dy