  • Data: 2012-02-07 09:26:44
    Temat: Re: Więźba - czy czegos nie skopali?
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message
    news:jgqg5j$1eh$1@inews.gazeta.pl...

    > W tej chwili nie mam - ale może mi napisz, na co mam jeszcze zwrocić uwage
    > w temacie lukarn :)

    Rób zdjęcia co dziennie i dawaj bez opóźnienia.
    Po pierwsze to jak zrobią tylko szkielet z krokwii i kantówek to najpierw
    masz ocieplić wszystko co ma być ocieplone zanim zaczniesz robic dach, zanim
    przybiją choćby jedną łatę czy deskę na krokwiach.
    Zaczniesz od szczytów i boków ścian, ścianek. Styropian, siatka, klej.