eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł? › Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
  • Data: 2021-06-27 22:38:07
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2021 o 09:03, m4rkiz pisze:

    > to wszystko zależy ile się tym robi - ale jak wątkotwórca pyta tutaj to
    > mu pewnie wystarczy do końca życia baterii - to są fajne narzędzia jak
    > się już mieszka i wyciąga je raz na tydzień czy dwa

    Oczywiście. To nie jest profesjonalny sprzęt ale na dziubania idealny.
    Gwarancja jest więc się nie przejmuję. Jeśli wytrzyma 2 lata to i tak
    dobrze a cena jest na tyle niska, że spokojnie co 2 lata mógłbym kupować
    nowe, pewnie lepsze :) Wiele razy w ten sposób podszedłem do problemów i
    przestałem się przejmować długowiecznością sprzętu, który często
    kosztuje 3-4 razy więcej, tylko dlatego że po 4-5 latach zdycha i wiele
    razy zdziwiłem się bardzo. Kiedyś kupiłem wiertarkę udarową za 100zł.

    Było to 15 lat temu a to co ona zrobiła, to spokojnie mógłbym określić
    wyburzeniem połowy Muru Berlińskiego i przewierceniem kilkudziesięciu
    bunkrów poniemieckich :) Działa do dzisiaj i raczej jest używana często.
    Kable zasilające jedynie wymieniałem już 3 razy, bo się zużywają.

    Podobna do tego
    https://allegro.pl/oferta/mlot-udarowy-850w-sds-plus
    -9013742774

    > Do codziennego użytku czy na budowę nie ma porównania z milwaukee czy
    > nawet makitą. Używaną na dachach od grubo ponad roku makitę brat zrzucił
    > w kałużę, trzeciej nie mieliśmy a otwarte były tylko markety więc
    > kupiłem parkside w lidlu - postanowiliśmy zobaczyć ile pochodzi i po
    > bodaj niecałych dwóch miesiącach poszła do kosza z powodu luzu i nie
    > działającego udaru. A makita po wysuszeniu i jakimś tam serwisie działa
    > do dziś.

    No nie do codziennego rycia w betonach. W drewnie Niteo używam co
    najmniej raz w tygodniu i sprzęt nie wykazuje żadnych usterek a potrafię
    wydoić 3 akumulatory 2x dziennie.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>