eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł? › Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
  • Data: 2021-06-27 22:12:45
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2021 o 20:56, WS pisze:

    > Dlatego napisałem, że ma to sens przy zakupie większej ilości sprzętu/systemu
    akumulatorowego Ryobi...
    > Bywały fajne promocje na cos (wkretrka, zakretrka) z aku 2Ah + 5 Ah (
    https://www.pepper.pl/search?q=ryobi%2B5ah ), do tego można dokupić jakieś piły,
    wyrzynarki, szlifierki kątowe...
    > Ceny katalogowe, zwłaszcza dla jednego urządzenia z aku sa takie sobie...
    > Lidlowe Parksidy sa tańsze, też można na promocje trafić... co kto lubi ;) i jaki
    sprzęt zamierza kupić... też sprzedają bez aku - wg mnie do prac domowych nie warto
    kupować więcej niz po jednej sztuce z potrzebnych pojemności

    No i zdecydowałem się: Ryobi. Właśnie jest promocja na nie na narzedzia.pl.

    A dlaczego Ryobi? Bo ma też ogromną listę narzędzi ogrodniczych w
    systemie wspólnej baterii.

    --
    MN