    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Włamali si
    Date: Thu, 20 Oct 2011 11:17:00 +0200

    fakt nie miałem żadnego systemu alarmowego ale osiedle małe, zamkniete
    tzw. kameralne. Zrobili to wieczorem kiedy najwięcej ludzi wraca z
    pracy.
    Zrobili to przez drzwi tarasowe. Stłukli szybę i otworzyli sobie
    klamką. Lekko uszkadzając drzwi.
    Musze policji podać jakąś wycenę uszkodzeń.
    Czy takie drzwi są do wymiany (plastik)? jakie to moga być koszty?

    Będziesz musiał podać na jaką kwotę szkody, przez drzwi tarasowę robią to
    najczęściej
    Dlatego mam u siebie p6szyby alarm i monitoring, to sa tanie zabawki
    rejestrator na 4 kamery kupisz juz za 350zł dysk 100zł kamery od 90zł

    alarm do 1000 np satel ca5 się zmiescisz

    albo sam sygnalizator powies chociaz na zewnąrz
    ja tak mialem przez rok :) w koło kradli a u mnie spokoj byl