  • 1. Data: 2011-10-20 08:30:58
    Temat: Włamali się
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Złodzieje (s......yny takie inne pier......) włamali mi się do
    mieszkania i okradli.
    fakt nie miałem żadnego systemu alarmowego ale osiedle małe, zamkniete
    tzw. kameralne. Zrobili to wieczorem kiedy najwięcej ludzi wraca z
    pracy.
    Zrobili to przez drzwi tarasowe. Stłukli szybę i otworzyli sobie
    klamką. Lekko uszkadzając drzwi.
    Musze policji podać jakąś wycenę uszkodzeń.
    Czy takie drzwi są do wymiany (plastik)? jakie to moga być koszty?

    KADAR

  • 2. Data: 2011-10-20 09:17:00
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Będziesz musiał podać na jaką kwotę szkody, przez drzwi tarasowę robią to
    najczęściej
    Dlatego mam u siebie p6szyby alarm i monitoring, to sa tanie zabawki
    rejestrator na 4 kamery kupisz juz za 350zł dysk 100zł kamery od 90zł

    alarm do 1000 np satel ca5 się zmiescisz

    albo sam sygnalizator powies chociaz na zewnąrz
    ja tak mialem przez rok :) w koło kradli a u mnie spokoj byl

  • 3. Data: 2011-10-20 09:28:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 11:17, Amir pisze:

    > Dlatego mam u siebie p6szyby alarm i monitoring, to sa tanie zabawki
    > rejestrator na 4 kamery kupisz juz za 350zł dysk 100zł kamery od 90zł

    Ukradną kamery i rejestrator ;-/

    Natomiast ja zrobiłem sobie wysyłanie nagrań na serwer w firmie i w
    razie czego nagranie mam dostępne i zarchiwizowane na zewnątrz.

    W sumie będę namawiał prezesa na wprowadzenie takiej oferty
    (archiwizacja i dostęp przez WWW na bezpiecznym serwerze) - jakby ktoś
    był zainteresowany to na alawa a potem małpa i jak w nagłówki ale bez
    SPAM_PRECZ :)

  • 4. Data: 2011-10-20 09:45:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Paź, 11:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    > (archiwizacja i dostęp przez WWW na bezpiecznym serwerze) - jakby ktoś
    > był zainteresowany to na alawa a potem małpa i jak w nagłówki ale bez

    Kazda kamera IP to potrafi. Wystarczy dowolne konto z dostepem przez
    FTP :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-10-20 09:55:01
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    >Kazda kamera IP to potrafi. Wystarczy dowolne konto z dostepem przez
    >FTP :)

    a czy bardziej rozgarniety złodziej nie bedzie umiał zdalnie tych danych
    skasować?

    b.

  • 6. Data: 2011-10-20 09:56:41
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-10-20 11:28, Andrzej Lawa pisze:

    > W sumie będę namawiał prezesa na wprowadzenie takiej oferty
    > (archiwizacja i dostęp przez WWW na bezpiecznym serwerze) - jakby ktoś
    > był zainteresowany to na alawa a potem małpa i jak w nagłówki ale bez

    Są już takie oferty na rynku, np.:
    http://dialog.pl/klienci_indywidualni/produkty_i_usl
    ugi/wideomonitoring

    T.

  • 7. Data: 2011-10-20 10:42:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7opkc$ij5$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > (archiwizacja i dostęp przez WWW na bezpiecznym serwerze) - jakby ktoś
    > był zainteresowany to na alawa a potem małpa i jak w nagłówki ale bez

    Buahahahaha. Aleś wymyślił.
    99% IP kamer, wideoserwerów i DVRów wysyła zdarzenia zarówno z detekcji
    ruchu wykryte kamerą jak i z zewnętrznego sensora, np. czujki ruchy, zbicia
    szyby, czy też otwarcia drzwi. Obraz trafia na wskazany serwer ftp albo na
    wskazane konto e-mail.
    Jest dużą zaletą gdy urządzenia te (DVR, IPkamery...) posiadały tak zwany
    prealarm, czyli do zapisany materiały w trybie detekcji ruchu od momentu
    wykrycia zdarzenia doklejane jest kilka/kilkanaście sekund do minut
    materiału z przed momentu wykrycia ruchu.
    Banki tego wymagają często aby taka funkcja była.
    Więc moment zbicia szyby jak widzisz jest momentem w którym urzadzenie
    natychmiast wysyła maila ze zdjęciem albo krótkim clipem na moje konto, może
    równoczesnie zapisać ten materiał na serwerze ftp.
    Możesz wyjaśnić więc na czym chcecie zarabiać, skoro darmowych serwerów jest
    od zajebania, a jeżeli ktos chce profesjonalnie do hostingowych płatnych
    drugie tyle?

    Marek

  • 8. Data: 2011-10-20 10:44:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > a czy bardziej rozgarniety złodziej nie bedzie umiał zdalnie tych danych
    > skasować?

    Musiałby ukraść IPkamerę albo DVR coby dowiedzieć się na jakie konto
    wysyłany jest materiał, następnie włamać się na to konto.
    Za ten czas na biurku policjanta zdąży wylądować ten materiał.

    Marek

  • 9. Data: 2011-10-20 10:46:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Są już takie oferty na rynku, np.:
    > http://dialog.pl/klienci_indywidualni/produkty_i_usl
    ugi/wideomonitoring

    Nooo. Dialog świadczy usługi dla niewiedzących lemingów. Zarabiają kasę na
    czymś co jest wbudowane w rejestrator lub kamerkę.

    Marek

  • 10. Data: 2011-10-20 10:59:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jeszcze dodam że u mnie każde naciśnięcie dzwonka przy furtce powoduje że ta
    osoba jest na nagraniu.
    Bardzo często firmy zakładające instalacje alarmowe robią powazny błąd w
    sztuce który powinien kończyć się w sądzie. Znam kilkanaście takich
    przypadków instalacji wykonanych przez renomowaną firmę ochroniarską w
    których instalację alarmową radośnie zasila się z tego samego zabezpieczenie
    różnicowoprądowego co pozostałe odbiorniki w domu. Niby nic, ale są nimi
    także gniazdo zasilania na ścianie budynku, jakies oświetlenie na zewnątrz i
    w ogrodzie. Wystarczy że złodziej zakradnie się do ogrodu i zewrze przewód
    zerowy z ochronnym i różnicówka wypierdala całe zasilanie budynku.
    Instalacja alarmowa pochodzi sobie kilka godzin z akumulatorów po czym one
    padną i w tym momencie złodziej wchodzi do domu jak do siebie, nie będąc
    zauważonym. Co z tego że dostaniemy powiadomienie SMSem czy na maila że
    instalacja przeszła na zasilanie z akumulatora gdy jesteśmy daleko na
    wczasach?
    Złodziej będzie szybszy.

    Marek