  • Data: 2011-10-20 13:58:31
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "jachoska" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kilkanaście różnicówek?? Tego jeszcze tu nie było;)) To masz chyba
    > rozdzielnie na pół ściany;))
    >Eee, nie przesadzaj. Mam dwie skrzynki po 36 pól.
    >Kiedyś nawet z Tobą rozmawiałem o tym, żeby "twój" elektryk mi poskładał
    >rozdzielnię.

    A fakt pamiętam, ale chyba nie o uzbrojenie a o pomiary i protokół tam
    chodziło, ale to bez znaczenia już.

    >Jakoś nic z tego nie wyszło więc zakasałem rękawy i w dwa wieczory
    >uzbroiłem skrzynki.

    No coś Ty- przecież to tak strasznie skomplikowana i pracochłonna czynność
    ze niektórzy fachowcy poniżej 500zł do tego nie podchodzą;))

    >A rozwiązanie róźnicówek od razu z eskami bardzo mi się podoba. Zwłaszcza
    >do obwodów zewnętrznych (brama, domofon, zasilanie ogrodowe, światło
    >ogrodowe).

    Masz jak masz. Żle pewnie to nie jest , zagrażać nikomu nie zagraża(a wprost
    przeciwnie), problemów nie sprawia tylko mało popularne rozwiązanie- pisze o
    ilości różnicówek