  • Data: 2009-01-03 22:12:22
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 22:38:26 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > No wlasnie, a jakiej wielkosci ta szczelina, 1cm??

    3 cm :)

    > dwustronna rozumiem??

    Tak. Folie kleimy na zakład, zakład ma mieć conajmniej te 10 cm. Zakładki
    sklejamy ze sobą taśmą szarą do klejenia kartonów :) Można też daśmą
    dekarską ale jest 10x droższa (ok. 40 zł/rolka).

    > Tak mi przyszlo do glowy. Skoro pierwsza warstwa 15cm miesci sie miedzy
    > krokwiami, to potrzebuje zdystansowac GK o kolejne 15cm planowanego
    > ocieplenia docelowego. Jak zrobic to inaczej??

    Długie grzybki, długie ESy albo nabijać coś na krokwie (oczywiscie to
    rozwiazanie ma podstawowa wade, ze w tym miejscu bedzie na krokwiach 5 cm
    ocieplenia zamiast 15 cm).

    --
    best regards,
    scream