  • Data: 2009-01-03 22:13:43
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <K...@w...pl> wrote in message
    news:gjonak$c7h$1@news3.onet...

    > Tu możemy rozpetac dyskusje czy lepszy Isover czy Rockwool czy Knauf czy
    > może Ursa.

    Cichutko kris, spokojnie, już dobrze :-) To nie ma żadnego znaczenia. Dajesz
    25 czy 30cm wełny i wystarczy ! Ja mam 25 i tam gdzie w końcu poprawiłem
    obraz termowizyjny pokazuje jednorodność, a tam gdzie jeszcze nie rozprułem
    widać stelaże zimniejsze o 15 stopni C
    Śmiem twierdzić, że 20cm wełny wystarczy jeśli się dobrze zrobi.