  • Data: 2019-06-04 23:04:40
    Temat: Re: Wod-kan
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jun 2019 21:15:47 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Zanim zaczną lać posadzki to muszą być już obsadzone skrzynki
    > rozdzielaczy, a do nich podłączone wszystkie obiegi wodne
    > podłogówek.

    Po co? Nie widzę celu poza sprawdzeniem szczelności.

    > Instalacja powinna pozostawać pod ciśnieniem w trakcie wylewania i
    > pozostawiona pod ciśnieniem, aż do związania posadzek.

    Po co? Sztywność rury oraz jej przekrój okręgu naturalnie broni się
    przed odkształceniem. Nie ma możliwości by wylewka odkształciła (czy
    spłaszczyła bo chyba to sugerujesz) rurę, nie wytwarza punktowo
    takich sił.

    > Pomyśl tylko logicznie. Jaki instalator sobie pozwoli na ułożenie
    > kilometra czy dwóch kilometrów rur i nie sprawdzi ich szczelności?

    No myślę logicznie i nie mogę sobie wyobrazić, co może uszkodzić rurę
    wielowarstwową, bo przecież jest układana w jednym kawałku bez
    łączeń.
    Jeśli ktoś ma potrzebę sprawdzac szczelnośclć takiej rury to tylko z
    dwóch powodów: jest mega partaczem i ma burdel na budowie albo układa
    podłogówkę dla fakira.

    --
    Marek