  • Data: 2013-03-23 11:01:39
    Temat: Re: Wodociąg - podłączenie
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-22 23:08, Kris pisze:

    > Bo deszcz nie zawsze pada wtedy kiedy chcę mieć czysty samochód.
    > Ja również myję u siebie na podjeździe. Co do detergentów to przy większym myciu
    dodaję ok 100ml Ajaxu na jedno mycie. Myślę że jest to "znikoma szkodliwość czynu";)

    Jeszcze raz powtórzę, to nie o detergent chodzi tylko o to, co
    spłukujesz z samochodu. Myślisz, że jak komuś kapie z silnika na drogę,
    to gdzie to się później znajdzie? Na twoim samochodzie razem z błotem.

    Jak spłukujesz czystą wodą, to się nie odlepi z samochodu. Jak spłukasz
    z detergentem to cały ten syf zmyjesz (i trafi do ziemi).

    M.