eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWrocław, Złotniki ul. Zakopiańska - podłączanie się do kanalizacji › Re: Wrocław, Złotniki ul. Zakopiańska - podłączanie się do kanalizacji
    From: "ATT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wrocław, Złotniki ul. Zakopiańska - podłączanie się do kanalizacji
    Date: Thu, 6 Oct 2011 15:45:34 +0200

    > Ma by :
    > 1. Projekt wykonany przez uprawnionego projektanta. (U mnie to akurat
    > zasponsorowa a gmina w ramach og lnego projektu)
    > 2. Pozwolenie na zaj cie pasa drogowego z zarz du dr g
    > 3. Op ata za zaj cie pasa drogowego z zarz du dr g
    > 4. Pozwolenie na budow
    > 5. Wytyczenie geodezyjne przez uprawnionego geodet . (U mnie to akurat
    > zasponsorowa a gmina w ramach og lnego projektu)
    > 6. Wykonanie kanalizacji przez firm z koncesj (g osuj na Korwina to
    > sko cz si koncesje i pozwolenia dla wybranych)
    > 7. Odbi r techniczny przez wodoci gi.
> [...]

    Dziękuję za odpowiedź. Strasznie dużo formalności. Mam nadzieję, że
    nie pociągnie to za sobą mega kosztów.

    Za projekt mnie skroiła babka kanalizacja + woda + formalnosci sama
    zalatwiala
    wszystko ok 700zł ale potrzebowalem to ekspresowo, robota cięzko powiedziec
    bo robili mnie duzo innych dodatkowych robot.