eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWrocław, Złotniki ul. Zakopiańska - podłączanie się do kanalizacji › Re: Wrocław, Złotniki ul. Zakopiańska - podłączanie się do kanalizacji
    From: "Maciek." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wrocław, Złotniki ul. Zakopiańska - podłączanie się do kanalizacji
    Date: Thu, 6 Oct 2011 22:09:56 +0200

    Użytkownik "ATT" <d...@g...pl> napisał

    > projekt? Jakie są wymogi podłączenia się do kanalizacji, co muszę
    > załatwić i gdzie?

    > Znam takich co po prostu się podłaczyli :)
    > Niestety oficjalnie to tak jak napisał kolega wcześniej

    A ja znam takich, którzy wybudowali kanalizację za własne pieniądze a po 20
    latach się okazuje, że przyłączy nie ma na mapie. Wygląda to tak, jakby z 20
    domków tylko 8 się podłączyło a reszta wciąż korzysta z szamba.
    Wodociągi mają więc niepowtarzalną okazję wykonać pomiary szczelności,
    sprawdzić jak bardzo zarośnięta jest rura, itp. oczywiście na koszt
    inwestora. To, że już ktoś kiedyś wziął za to kasę prawdpodobnie nie ma
    znaczenia, bo liczy się przecież tylko ta mapa...

    --
    Maciek.