  • Data: 2009-03-31 19:23:09
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gqtp31$1m2$1@news.interia.pl...

    > Ale dolujecie goscia. Tasme moze sobie przykleic i teraz, a drzwi po
    > otynkowaniu i zrobieniu posadzki to niby gdzie maja odpasc??

    Przykleić się jej nie da, bo klej przestanie byc klejący za 2 lata, a tu
    chodzi o samorozprężającą się taśmę, która uszczelni między oknem, a murem.

    > Jak nie masz wentylacji mechanicznej to mikroszczelinami przy oknach nie
    > powinienes sie przejmowac, no chyba ze firana Ci macha.

    Właśnie ale machać zacznie na samej pianie. Przecież obrobienie okien na
    sztywno tynkiem czy płytami KG nic nie da. Zrobią się szpary, a piana
    odejdzie. Założę się, że nie czyścili powierzchni tylko popryskali wodą na
    zapylone pustaki i zapianowali. jak ma sie to trzymać?