eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :) › Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
  • Data: 2011-02-04 11:25:17
    Temat: Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:iiges9$n4l$1@news.onet.pl...
    >
    > zwykle kable , nawet te nielegalne na mapach są

    > To mozesz zrobić -zniszczyć nie możesz.

    > jest jakis przepis chyba w kodeksie cywilnym ze jak ci ktos zajmuje
    > dzialke to mozesz go pogonic ale "natychmiast" - czytałem jakis wyrok
    > czy cos takiego: koles wybudował płot na dziace sąsiada wiec ten
    > chciał go rozebrać - i sąd orzekł ze mógł to zrobić "natychmiast" nazwijmy
    > to w
    > trybie ratowania działki, ale 3 tygodnie po budowie juz nie - wtedy
> [...]

    A jak sie kabel zerwie przypadkowo, na przykład gałąź go zerwie.

    chciałem zwrócić uwagę że prowadzenie linii napowietrznej ponad czyimś
    terenem wymaga zgody posiadacza tego terenu. Jeśli TPSA nie ma papierów na
    tę przewieszkę to gdy nasapi przypadkowa awaria tej linii mogą właściciela
    działki cmoknąć w trąbkę, a najprościej jto sobie puścić kabelek w granicy
    miedzy działkami.