  • Data: 2010-09-09 05:36:29
    Temat: Re: Wybór alarmu
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wg mnie daje sie tak zaplanowac czujki zewnetrzne zeby nie musiala
    > przyjezdzac kilka razy dziennie, powiedzmy ze da rade zejsc do 2 alarmow w
    > tygodniu, a tyle to potraktuja jak kontrole czujnosci i nie beda dodawac
    > klientowi do rachunku.
    >
    > KJ

    Chyba trochę teoretyzujesz, nawet biorąc pod uwagę to, że nie zostałbyś
    obciążony za te "kontrole czujności".

    Jak by mieli (ta agencja) więcej takich klientów jak ty, to nieustannie
    jeździliby obsługiwać fałszywe alarmy, a w przypadku włamania czas przyjazdu
    mógłby być istotnie wydłużony, bo akurat inny Kowalski będzie "testował ich
    czujność". Naturalnie kilka prawdziwych włamań jednocześnie albo w
    niewielkich odstępach czasu teoretycznie może się również przydarzyć, ale
    jest to dużo mniej prawdopodobne i na tą okoliczność firma powinna się
    sensownie ubezpieczyć.

    Takie częste załączanie systemu działa również na twoją niekorzyść. Zastanów
    się ilu klientów musi obsługiwać jeden patrol agencji, żeby miało to
    jakikolwiek sens ekonomiczny.

    Pozdr.
    Krzysiek