  • Data: 2015-04-14 21:31:37
    Temat: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 18:08:15 UTC+2 użytkownik JK napisał:
    > 0. Technologia tradycyjna (pustak + stropian)

    beton komorkowy+grube styro to wybór sensowny i bez wydziwiania ze nietypowy
    wynalazek - dobra opcja.

    > 1. Technologia budowy ścian prefabrykowanych z Keramzytu
    > (http://domzkeramzytu.pl/technologia-keramzytowa/)
    > 2. Technologia budowy ze stropianowych klocków lego zalewanych betonem
    > izodom2000
    > http://www.izodom2000polska.com/?akcja=zalety_techno
    logii&lang=pl)

    płaci sie extra za "system" - a wyrób koncowy normalny. Wg mnie -nie.

    > 3. Dom szkieletowy z drewna

    z wad - mała akumulacyjnosc cieplna co zima nie ma znaczenia, ale latem potrafi sie
    przegrzewac, dlatego wypadłoby GWC obowiązkowo dołożyć. Na rynku wtórnym zapewne
    mniej warty - ale jesli podatek katastralany wejdzie (jesli ta banda sie utrzyma, a
    szanse sa znaczne, to wejdzie - bo juz nie ma co ukraść) to wtedy to zaleta -mniejsza
    wartosc budynku=mniejszy podatek :)
    Jak dla mnie wersja ok -ale ja w drewniaku mieszkam, a drugi sie buduje.
    Trzeba sie przyjrzec konkretnemu wykonawcy bo niektórzy nie rozumieja co budują :-)
    Ale to juz na etapie gadania z wykonawcą.

    b.