  • Data: 2015-04-14 21:21:32
    Temat: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 18:08:14 +0200, JK napisał(a):

    > 1. Technologia budowy ścian prefabrykowanych z Keramzytu
    > (http://domzkeramzytu.pl/technologia-keramzytowa/)

    Wyślij im do wyceny i będziesz wiedział, czy się opłaca. Materiał IMO dobry
    jak każdy inny, płacisz za szybkość i (teoretycznie) dokładność wykonania.
    Zobacz jeszcze http://www.praefa.com/

    > 2. Technologia budowy ze stropianowych klocków lego zalewanych betonem
    > izodom2000
    > http://www.izodom2000polska.com/?akcja=zalety_techno
    logii&lang=pl)

    Z tego co wiem to jest to POTWORNIE drogie. W sensie rzędu kilkudziesięciu
    tysięcy za same kształtki na fundament zwykłego domu. A co do kształtek na
    ściany to są bez sensu, niedawno była dyskusja na temat podobnego
    rozwiązania, tylko ze zwykłego styropianu.

    > 3. Dom szkieletowy z drewna

    Ja osobiście jestem za solidnym domem murowanym, ale i drewno ma swoich
    zwolenników. Jest też wiele rozwiązań prefabrykowanych opartych na drewnie,
    możesz też pomyśleć nad takim wariantem (np. dość znany
    http://www.wolfhaus.pl/). Zaleta jest taka, że przynajmniej znają
    technologię i raczej źle tego nie poskładają, ekipy "z ulicy" do domu z
    drewna możesz łatwo nie znaleźć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl