  • Data: 2011-10-11 10:40:03
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > To może Ty policzysz ile razy można mieć świetne wakacje nie budując domu.
    > Policz też ile mniej musi pracować ktoś kto nie ma zapędów na posiadanie
    > bezużytecznej rzeczy jaką jest dom z działką. Bezużytecznej bo koszt związany
    > z jej posiadaniem jest tak wysoki że trzeba pracować nie 8 a 12 godzin
    > dziennie. W efekcie korzysta się w dużym domu z dwóch miejsc. Sracza i jednego
    > z mniejszych pomieszczeń w którym stoi łóżko o powierzchni 4m2. Koszt
    > posiadania domu to nie tylko podatek katastralny. To spłata złodziejskiego
> [...]

    Kogutek, nie stać Cie i dorabiasz ideologię.

    Może Ty policzysz... dla mnie widok WŁASNYCH dzieci bawiących się
    z uśmiechami na ustach... we WŁASNYM ogródku, w niezasikanej przez psy
    i koty WAŁSNEJ piaskownicy... bezcenny - tak samo poranna kawa pita
    z żonką siedząc na ganku / werandzie... i masa innych drobiazgów, które sprawia,
    że życie jest po prostu fajne.

    A z tą opłacalnością... to jakbym mógł za 2000zł wynająć taki dom z ogrodem,
    to może bym się zastanawiał - ale wynajęcie takiego domu pod Warszawą
    (bo w samej Warszawie to w ogole abstrakcja) to jakies min. 4000zł.
    Rocznie: 48.000zł - po 10 latach 480.000zł - no faktycznie świetny interes.