  • Data: 2011-10-12 10:56:54
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2011 12:42, Budyń pisze:

    > nic takiego nie powiedziałem. Takie trudne przypadki są do rozpatrzenia
    > osobno ale rozpatrywane musza być na generalnej zasadzie ze człowiek nie
    > zabija człowieka.

    I wracamy do kwestii "od kiedy zaczyna się człowiek".

    > A masz racje ze w sprawach antykoncepcji to sie nie wyznawam za bardzo.

    Co nie przeszkadza ci się na ten temat dość stanowczo wypowiadać.

    > Wydawało mi sie ze antykoncepcja hormonalna powoduje ze jajo nie jest
    > produkowane. Ale jesli jest jak mówisz to równiez jestem przeciw. Pozostaje
    > juz tylko gumka :)

    I uroczyste pogrzeby zaraz po chrzcinach każdego miesięcznego krwawienia
    po stosunku bez zabezpieczeń.

    > Własnie, tu trzeba bardzo wyważyć co sie mówi. Przeciez i ja w podstawówce
    > czyli ze 30lat temu miałem mówione jak to sie robi - ale był opisny fakt. W
    > dzisiejszym swiecie przekazuje sie młodzieży (niekoniecznie w szkole, np w
    > młodzieżowych mediach): seks jest fajny, uzywajcie swoich ciał bo to wasze
    > prawo, a my wam powiemy jak to robic bezpiecznie. Tylko ze to nie dziala...

    Z reguły jednak działa, o ile potraktuje się to rzeczowo. I bez
    katolskiego oszołomstwa w tle (np. spiralka czy pigułka hormonalna
    tępiona plakatami z rozszarpanymi zwłokami w tle).

    > ...i to jest argument zeby zabijać?

    Dla statystycznych "dobrych katolików"? Jak najbardziej - czego sąsiadka
    się nie dowie, tego sercu nie żal.

    Większość aborcji jest wynikiem braku wiedzy o antykoncepcji i/lub
    strachu przed jej stosowaniem (bo to zawsze ludzie się mogą dowiedzieć).
    Łatwiej ukryć aborcję niż regularne kupowanie gumek czy pigułek (które
    są przez czarną mafię srogo z ambony tępione).

    Ci co nie mają społecznych czy edukacyjnych problemów z antykoncepcją -
    o aborcji z reguły nie muszą myśleć. No, są też jeszcze totalne lenie,
    ale na nich to nic się nie poradzi.