  • Data: 2011-10-13 12:50:41
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2011 14:42, ptoki pisze:

    > Ale jestes w stanie stwierdzic ze bóg istnieje?
    > Ja noworodka widze, wczesniej go widzialem na usg i czulem jak kopie
    > itd.
    >
    > Tez sie logiki nie trzymasz...

    Widziałeś na USG i czułeś kopanie świeżo zapłodnionej komórki jajowej
    jeszcze przed zagnieżdżeniem?

    WOW

    Opowiedz coś jeszcze - może Marsjan widziałeś i czułeś ich kopanie? ;->

    > Wyciales istotny kawalek.
    > Wskaz wg jakiej zasady uznasz ze to "cos" nie jest czlowiekiem i
    > bezpiecznie mozna to "cos" usmiercic nie narazajac sie na ewentualnosc
    > zabojstwa.

    Nie ma mózgu. CBDO.

    [ciach]

    > Gdzie w katechizmie/biblii/czy co tam jeszcze probujesz wysmiewac jest
    > zapisane ze trzeba ratowac _kazde_ zycie nawet to ktorego sie nie da
    > uratowac?

    Ależ da się! A ty się nawet nie starasz!

    I biblią to mnie nie rozweselaj... Ona nie jest nawet wewnętrznie spójna.

    > To ty wysmiewasz sytuacje.
    > Tworzysz wirtualny problem, wysmiewasz go a potem probujesz wmowic ze
    > komus cos odmawiam. Wskaz cytat na "Ludziom zmar ym z przyczyn
    > losowych chcesz odm wi poch wku?"

    Skoro dla ciebie zapłodnione jajeczko to człowiek, dlaczego nie
    wyprawiasz mu pogrzebu, jak z macicy wypada wskutek tragicznego
    naturalnego niezagnieżdżenia?

    PS: ustaw sobie polskie znaki, lamerze...