eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWybuch gazu w budynku w Pruszkowie - wystarczyłby czujnik gazu › Re: Wybuch gazu w budynku w Pruszkowie - wystarczyłby czujnik gazu
  • Data: 2011-08-01 11:55:40
    Temat: Re: Wybuch gazu w budynku w Pruszkowie - wystarczyłby czujnik gazu
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek." <m...@g...com> writes:

    > A w Pruszkowie - ja bym zaczął od dochodzenia w lokalnej gazowni. Być
    > może tam też wisiał na ścianie licznik z 1974 roku...

    W mieszkaniu moich rodziców jeszcze ok 1990 był licznik gazu z roku
    1935. A jak w 197x zaczął śmierdzieć na krawędziach puszki (a nawet
    płomyczek się dawało uzyskać...) to go zalepiłem epidianem i tak
    wisiał jeszcze ponad 10 lat. W tamtych czasach (nawet po wybuchu w
    Rotundzie) gazownia miała podejście maksymalnie olewackie, a liczniki
    były towarem deficytowym...

    MJ