  • Data: 2011-06-02 15:55:30
    Temat: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-02 17:11, Marek Dyjor pisze:

    > Kurwa panowie co wy budujecie?
    >
    > domki jednorodzinne czy wieżowce lub mosty czy jakieś fabryki?
    >
    > Ławy ludzie całe wieki lali z betoniarki i domy stoją do dzisiaj i o
    > dziwo nic w nich nie pęka.
    >

    > To może jeszcze badanie szczelności kanalizacji przeprowadzić oraz testy
    > wytrzymałościowe drewna na więźbę dachową.

    ostatnio wiadukt nad autostradą.... - niestety tylko przyczółki i zjazdy ;)

    Kilka postów wcześniej pisałem, by nie przesadzać .... i nie dawać sie
    zwariować przez kiki (wątek 'beton z betoniarki')

    ps. a próby? Myslisz, że to duża przesada? nie tak dawno własnie w ten
    sposób znalazłem 4 podwinięte uszczelki (na 10!!!!!). Zatkać odpływ i
    nalać kilka wiader wody, lub rozkuwać bruzdy jak pojawią sie plamy na
    stropie - co wolisz?
    W nadleśnictwie Ustroń wycina sie ostatnio tysiące m3 drewna
    'pokornikowego'. Drewno to, jesli jest wycięte o rok za późno nadaje sie
    na trociny lub kiepski opał. Myślisz, że zawsze zdążyli?
    ja nie.....

    Michał