eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Fri, 10 Apr 2009 23:26:25 +0200

    > A widziales Polaka, niezaleznie od zawodu, ktory powie, ze zarabia
    > za duzo? 8^)

    tzn o co chodzi ? ze uwaza ze za duzo zarabia i chcial by zarabiac mniej ?
    czy ze zarabia za duzo i wie ze ktos inny by mogl robic to samo za mniej ?
    bo jesli chodzi o to drugie to ja tak mam ze swoja praca, wiem ze jak na to
    co robie kase dostaje bardzo dobra lub za dobra. napewno by sie znalazl ktos
    kto by robil to samo za mniej. ale obecny pracodawca jest ze mnie zadowolony
    i placi mi tyle ile placi wiec nie narzekam. a i z checia bym zarabial
    wiecej, ale to kazdy tak ma :)

    > Etatowiec nigdy tego nie zrozumie, bo zada gotowego na tacy, po pracy
    > zamyka kantorek, guzik go reszta obchodzi i idzie do pubu, albo na
    > impreze. Ja np. wolne wieczory to mam czasem w weekendy. Niektore.

    oj mialem wlasna firme :)
    wiec ja wiem jak to wyglada, nie jest latwo ;)
    ale tez sa momenty gdzie baaardzo szybko zarobisz bardzo duzo.
    sa plusy i minusy, co do zamykania kantorka i tego ze go reszta guzik
    obchodzi to tez nie jest tak.

    ja mimo pracy na etacie nie mam poczucia ze o 17 koncze prace i mam wszystko
    gdzies, jestem odpowiedzialny za wiele roznych spraw i 24/24 jestem pod
    telefonem i moze sie zdazyc ze musze cos zrobic.
    najczesciej moja niedorobka sie na mnie zemsci wczesniej czy pozniej, wiec
    moja praca musi byc wykonana dobrze. wiec nie ma co uogolniac :)

    --
    pzdr
    piotrek