eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-10 22:04:17
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Po za tym pisanie o kupieniu zarowki ledowej wartej jakies 20zl i placeniu
    > za przesylke prawie drugie tyle, jak dla mnie nie jest szczytem
    > roztropnosci. Sam wiele rzeczy kupilem przez internet, ale pod warunkiem
    > ze mi sie nie spieszy i cena jest dobra. Jak potrzebujesz szybko to nie ma
    > o czym gadac, wiec gdzie ten koniec biznesu??

    oczywiscie :)
    wszystko trzeba przemyslec, ale prawda jest taka ze budujac dom czyli
    prowadzac spora inwestycje mozna mase zaoszczedzic wlasnie kupujac przez
    internet.
    paczki kolkow nie bede kupowac na allegro, jak musze miec na juz jakis
    element to tez nie bede czekac paru dni.
    ale juz jak mam kupic sporo welny mineralnej to szukam gdzie jest taniej,
    taki zakup planuje sie z wyprzedzeniem wiec poczekanie 2-3 dni na dostawe to
    nie problem :)

    --
    pzdr
    piotrek