eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-11 09:41:32
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisal:

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    > A Firma to taka mafia która nie płaci podatków za Pana Henia, nie płaci za
    > niego Zusów(albo płaci od najnizszej krajowej) i najchętniej zatrudnia
    > rencistów ew. osoby z grupa inwalidzką.

    Eee, zaczynasz uprawiac demagogie. Jak firma nie placi podatkow od pana Henia,
    nie placi od niego zusu to popelnia przestepstwo. Taki wariant mnie nie
    interesuje, to obszar dla chlopakow z CBA i policji skarbowej. Jak przy okazji
    odstrzela tylek klientowi pana Henia, to nie zaplacze. Nastepny klient,
    nawet prywatny, bedzie pilnowal, aby pan Heniu byl legalna firma; we wlasnym
    interesie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek