  • Data: 2009-07-01 19:13:25
    Temat: Re: Wykonczenie bruzdy
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "james" <j...@n...spam> napisał w wiadomości > Aktualnie bruzda
    wypelniona jest pianka poliuretanowa, co powinno zostac
    > nalozone na ta pianke, tynk?, a moze spaecjalna masa szpachlowa np. CT29
    > Ceresit lub PSZ-11 Stabil,a moze cos zupelnie innego?
    > Prosze o sugestie.

    A czym są/będą tynkowane ściany? Na zdjęcie nie widać co i jak.
    Ja mam tynki gipsowe MP75L i jak mam większe dziury to tym wypełniam.
    A w sumie na jakieś ubytki mniejsze to czym podpanie gipsowym uzupełniam, bo
    MP75L ma to do siebie, że długo wysycha.
    Możesz się pobawić z siatką i zatopić ją na powiedzmy minium 10 cm z każdej
    strony.
    Jak masz tynki cementowe to sobie zrób zaprawę i obrzuć tym :).