    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykopy minikoparką
    Date: Mon, 12 Apr 2010 09:56:17 +0200

    Użytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hpt71o$va$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > jakie macie doświadczenia w robieniu wykopów minikoparką?

    Macie, ale pod kable energetyczne, czyli płyciej. W najlepszych warunkach to
    i 30m/godzine da sie. Ale u ciebie głębiej i glina.

    > Chodzi mi o wykopy pod przyłącza kanalizacji w gruncie gliniastym, na
    > głębokość ok. 1 - 1,5 m, szerokość 30 - 45 cm.

    Raz trafiłem zlecenie na wykop pod rure dla pompy ciepła. 500m, spoko. Ale
    okazało sie ze trafiłem na gline. Wiec po godzinie roboty przy której
    wykopałem moze 10m stawka poszła 3x do góry. A tak najchetniej to bym wtedy
    robote zostawił ale inwestor do znajomek był i nie mogłem. Na tych 500m
    metrów koparke zajechałem na śmierć :/

    b.