    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłączanie się pieca eko groszek
    Date: Fri, 20 Feb 2009 13:48:03 +0100

    "Wojtek" <n...@o...pl> wrote in message
    news:gnm49q$de1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Piec ma 25KW.
    > http://www.riven.com.pl/product_info.php?products_id
    =260 - taki jak na
    > zdjeciu
    > Raz na jakiś czas ( różnie ) co godzine 2 lub 3 sie wyłącza.
    > Staje nadmuch, zapala się kontrolka. Obok wyświetlacza ktory wskazuje temp
    > wody w kotle , sa 2 kontrolki , zapala sie ta druga od lewej "3 kuleczki
    > przekreslone" ZDJECIE w linku ponizej :
    > http://www.buderus.lublin.pl/-funke-futura-econo-min
    i-c3c2i202.htm?PHPSESSID=4de3e35e43e4f7074e77a80e3eb
    0e2bc

    na zdjęciu nie widac co to sa te kuleczki przekreślone
    ale ja bym tak narysował brak paliwa w podajniku
    masz tam jakiś czujnik? spróbuj go otumanić, jako test

    inne wytłumacznie z mojej perspektywy: moj sterownik posiada funkcje
    blokady, która po rozpaleniu obserwuje zmiany temperatury i jesli ta nie
    rośnie przez zadany czas to blokuje kocioł zapaląjąc kontrolke właśnie
    którą zwalnia się przyciskiem start...
    jak masz bardzo zimny dom (wszystko jeszcze schnie) to moze ten czas trzeba
    testowo wydłuzyć

    generalnie, nowy piec = gwarancja = brak wlasnej ingerencji
    poczytaj instrukcje co to za kontrolka....